Rabu, 10 Oktober 2018

BBM3410/18: Makan Malam di Restoren Big Eye Seafood.



Pada hari Isnin minggu ini (8/10/2018), saya dan ahli kelas drama dan sketsa telah makan malam bersama di sebuah restoran. Nama restoran ini adalah sangat kreatif dan kelakar, iaitu bernama Restoren Big Eye Seafood. Lokasi restoren ini sangat dekat Universiti Putra Malaysia (UPM), iaitu berada di Seri Kembangan.

            Saya dan kawan sampai ke sana pada 7pm. Seterusnya, kami telah memesan 6 luak. Selepas 15 minit, semua lauk saya kami pesankan telah menyiapkan. Oleh itu, saya dan kawan-kawan juga bermula makan. Makanan restoren ini sangat sedap dan kuantiti makanannya juga sangat banyak. Saya dan kawan sangat puas hari dan berasa sangat kenyang selepas makan 6 lauk tersebut. Walaup bagaimanapun, restoren ini adalah tidak halal.

            Selepas kami makan malam, mestilah ada sesi mengambil gambar. Kami telah minta bantuan daripada pekerja kedai itu untuk mengambil gambar. Kami berasa sangat gembira kerana kami masih dapat berkumpul bersama untuk berbual-bual, bergurau, dan berkongsi maklumat. Oleh itu, saya berasa sangat gembira pada hari itu.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan