Rabu, 10 Oktober 2018

BBM3410/18: Berjaya Tukar Ke Bilik Baru.


Pada hari rabu (10/19/2018), saya berasa sangat gembira kerana saya telah berjaya menukar bilik penginapan kolej. Saya bertukar dari bilik 124 ke bilik 113. Terdapat beberapa sebab menyebabkan saya terpaksa menukar bilik.

            Antara sebab ialah suasana bilik penginapan terlalu bising dan kotor. Jiran saya selalu menghisap rokok menyebabkan udara penuh dengan asap. Keadaan ini akan menjejaskan kesihatan saya dengan secara tidak langsung. Oleh itu, saya baru membuat keputusan untuk menukar ke bilik lain.

            Selain itu, kawan sebilik saya tidak menjaga kebersihan bilik. Sebenarnya, kawan sebilik saya suka membuang bendanya merata-rata. Dia tidak suka mengemas bilik. bukan itu sahaja. Dia juga suka menonton drama sampai pukul 2am. Situasi ini telah menyebabkan saya tidak berfokus pada kuliah hari esok. Dengan sebab-sebab yang sebegitu, saya terpaksa menukar bilik.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan