Jumaat, 2 November 2018

BBM3410/18: Pengalaman kali pertama


Pada hari khamis minggu 7, iaitu 25/10/2018, saya dan ahli kumpulan telah merakam “One Shot Video” di Bilik Kotak Hitam (BlackBox),Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi.

            Pada hari itu, saya dan ahli kumpulan berkumpul di Bilik Kotak Hitam pada jam 9 pagi. Selepas semua ahli sampai, kami mula merakam video kita dengan segera. Lagu merdu yang kumpulan saya pilih ialah “Hajat”, dan lagu ini adalah sangat popular dan masa kini kerana penyanyi asal untuk lagu ini ialah Hael Husaini.

            Kumpulan saya telah merekam sebanyak 5 kali untuk tugasan ini. Hal ini kerana kami mahu menyiapakan tugasan ini dengan cemerlang. Sebenarnya, setiap hasil rakaman kumpulan saya adalah baik, tetapi kumpulan saya tetap merakam banyak kali kerana kami ingin melaksanakan setiap tugasan dengan cermerlang.

            Oleh itu, melalui beberapa kali usaha kami, akhirnya kami dapat menghasilkan sebuah video yang agar memuaskan.








Tiada ulasan:

Catat Ulasan