Rabu, 14 November 2018

BBM3410/18: Saya Sebagai Seorang Guru Online^^


Pada hari khamis, iaitu (15/11/2018), kelas amali untuk mata pelajaran Multimedia Dalam Bahasa telah dibatalkan. Walau bagaimanapun, kami perlulah menyiapkan tugasan yang diberikan oleh pensyarah kita, iaitu Prof Normaliza.

            Untuk tugasan hari ini, Prof meminta kami merakam satu video tentang bagaimana kami mencipta kalendar sendiri dengan menggunakan aplikasi Photoshop. Dalam Video tersebut, kami perlulah menunjuk proses kami mencipta satu calendar dengan teliti dan jelas.

            Selain itu, kami juga perlulah memuat naik video tersebut kepada blog masing-masing sebagai satu bukti supaya Pro Normaliza dapat memeriksa dan menlai video kita dengan berkesan dan cepat.

            Selepas saya rakam video tersebut, saya baru perasan sebagai seorang guru memanglah susah sebab mereka perlu menyediakan banyaak benda untuk setiap kelas yang berbeza-beza. Oleh itu, saya akan mendengar kuliah dengan lebih fous pada masa depan.



LINK VIDEO:

https://youtu.be/Ke7jY30pWgs


Dalam video tak nampak muka saya. Oleh itu, add on gambar ini untuk anda semua. Hahaha^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan