Jumaat, 16 November 2018

BBM3410/18: Bosan Sangat Minggu Ini.


Sebenarnya, saya mempunyai beberapa tugasan yang perlu lakukan pada minggu ini. Tetapi, saya masih tiada mood nak lakukan tugasab-tugasan itu. Oleh itu, saya pun ajak kawan pergi ke shoping mall untuk window shapping sahaja supaya saya tidak akan rasa bosan dan membuatkan mood saya jadi lebih baik.  

            Pada hari sabtu ini, saya sudah ajak kawan pergi ke The Mine Shopping, tetapi, dia ada hal kecermasan perlu lakukan. Oleh itu, gathering kami terpaksa dibatalkan dan saya pun juga terpaksa tinggal di dalam kolej lah. Haizzz!

            Disebabkan tiada tempat yang saya boleh pergi, saya pun tinggal dalam bilik kediaman kolej sahaja dan menonton wayang dan drama dalam bilik je lah, tak pergi mana-mana pun. Aiyo! Weekend minggu ini sangat bosan lah! Saya nak keluar jalan-jalan! Siapa nak ajak saya?

(T_T)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan