Rabu, 5 Disember 2018

BBM3410/18: Video Tanpa Wajar

Pada minggu 11, video yang perlu kami ambil ialah Video Tanpa Wajar. Dalam video tanpa wajar, terdapat beberapa perkara penting yang kami perlu memberi perhatian. Antara perkara ialah:

1. Tidak boleh menunjukkan muka dalam video.
2. Kami perlu menfokus kepada satu objek dalam video ini.
3. Perlu edit video ini kerana banyak scene perlu potong dan edit.
4. Storyline perlu jelas, menarik dan lancar, tidak boleh bergantung.
5. Storyline perlu logik dan munasabah.

Pada pandangan  saya, saya berasa sangat gembira kerana saya merupakan watak utama dalam video ini (waalaupun tak dapat tunjuk muka). Tetapi, saya juga sangat bersyukur kerana dapat mempunyai pengalaman tersebut. Oleh itu, saya akan berusaha untuk mempersembah dengan baik dalam video seterusnya.


Link Video Tanpa Wajar:
https://www.youtube.com/watch?v=miwOPOce6O8

Tiada ulasan:

Catat Ulasan