Isnin, 10 Disember 2018

BBM3410/18: Masa Itu Emas.


Sepanjang dua belas minggu mengabil kursus ini, kami telah melaksanakan pelbagai tugasan. Tugasan-tugasan yang telah kami lakukan adalah sangat mencabar, seperti Video One Shoot, Video Shoot Two Layer dan Three Layer, serta Video Tanpa Wajar. Bukan itu sahaja, kami juga perlu menulis blog dan memuat naik gambar ke Instagram sebanyak tiga kali untuk seminggu. Bukan itu sahaja, kami juga perlu mencipta calendar untuk tahun depan dengan menggunakan Photoshop, dan akhirnya ialah memuat naik post ke Twitter dan Facebook. Oleh itu, gambar-gambar yang ditunjuk adalah sebagai bukti saya menyiapkan tugasan ini dalam masa yang ditetapkan.

Prof Normaliza, sangat terima kasih beliau sudi membuka kuota untuk saya mengamil kursus ini. Walaupun saya bukan pelajar bachelor sastera, tetapi beliau tetap mengambil ambil dan sayang saya. Terima kasih, Prof ^^  Semoga beliau selalu gembira dan gembira.

Bukan prof sahaja, saya juga mahu mengucap terima kasih kepada semua senior kursus ini kerana sudi bercampur dan berkawan dengan saya. Saya sangat bersyukur kerana dapat mengenali semua senior yang baik. Terima kasih, abang dan akak, semoga anda semua berjaya, dan sihat pada masa depan.


Facebook Post (Mingg 12)







Gambar Yang Prof Pernah Like Di Instagram







 Twitter





























Tiada ulasan:

Catat Ulasan