Rabu, 26 September 2018

BBM3410/18: Suka atau tak suka, inilah saya.




Selamat Sejahtera, nama saya Wong Jian How, umur saya sekarang adalah 23 hahun. Saya dari Johor, Labis. Saya sekarang belajar di Universiti Putra Malaysia (UPM). Kawan saya suka panggil saya Wong atau How.

Saya ialah seorang yang suka melancong. saya suka melancng dengan ahli keluarga semasa cuti sekolah. Saya juga suka makan makanan yang sedap. Saya paling suka makan pinang laksa dan nasi goreng ayam kunyit. Bukan itu sahaja, saya juga suka minum air manis walaupun saya tahuair manis akan menjejaskan kesihatan saya.

Tambahan pula, saya juga mempunyai banyak cita-cita sejak kecil. Tetapi, cita-cita saya pada sekarang ialah menjadi seorang pengawai kerajaan pada masa depan. Hal ini disebabkan saya tidak suka bersaing dengan orang lain. Saya rasa kehidupan kita mestilah hidup dengan gembira, bukanah hidup dengan tekanan dan bersaing.

Baiklah, melalui maklumat di atas, saya harap anda semua dapt lebih mengenai saya. terima kasih.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan